Menu button
Next
Project
  • Harish 4 All

    Client: Harish
    Year: 2012

    The challenge: the Harish story seemed lost - a new city designed and designated as a city Haredim (religious) only. Local residents who opposed this trend contacted us in order that we help them change the city's image in the public eye by raising awareness of the residential opportunities in Harish, as a city open to all. In practice, the task took the form of marketing apartments. It was a real estate project with a social orientation.

    The result: on a low budget and in a short time, we were able to generate media buzz and attention, leading to a revolution of consciousness about Harish. More than 1,400 families bought residential units in Harish and Changed the game. Today, Harish is a city open for all, offering an alternative, excellent living attainable to the Israeli public. The project included: strategy, copywriting, branding, graphic design, acquisition of printed and digital media, viral campaigns and social media promotion video.

    .................................................................................

    האתגר: סיפור חריש היה נראה אבוד - עיר חדשה שתוכננה ויועדה כעיר לחרדים בלבד. תושבי המקום, שהתנגדו למהלך, פנו אלינו במטרה שנסייע להם להעלות את המודעות לאפשרות המגורים בחריש כעיר הפתוחה לכלל האוכלסיה ולשינוי התדמית של העיר בעיניי הציבור. בפועל, המשימה היתה שיווק דירות. פרויקט נדל”ני בעל אוריינטציה חברתית. התוצאה: בתקציב נמוך ובזמן קצר, הצלחנו לייצר באזז תקשורתי ושיווקי, שהוביל למהפך תודעתי של ממש אודות חריש. למעלה מ-1,400 משפחות רכשו יחידות דיור בחריש ושינו את המאזן. חריש היא כיום עיר פתוחה לכולם, המציעה אלטרנטיבת מגורים מצויינת, אמיתית וברת השגה לכלל הציבור בישראל. הפרויקט כלל: אסטרטגיה, קופירייטינג, מיתוג, עיצוב גרפי, רכישת מדיות מודפסות ודיגיטליות, קמפיין ויראלי ברשתות חברתיות וסרטון תדמית.

    .................................................................................




 

Follow