Menu button
Next
Project
  • Musrara - The People Creates the difference

    Client: MUSRARA - The Naggar school
    Year: 2007-2014

    In 2007 we were asked to produce a new advertising language for Musrara - The Naggar School. While emphasizing the advantages of the school as an small, warm place of intimacy, creativity and humanity. We chose to emphasize the benefits of the human dimension - in both the visuals and the slogan. Students stand in the center of the campaign, alumni and staff as themselves. The success of the campaign in 2008 (number of applicants rose significantly), the concept is maintained and every year the narrative is evolving and changing. This project included: strategy, photography, art and graphic design, direction of print and digital media.

     

    ................................................................................

    בשנת 2007 נתבקשנו לייצר שפה פרסומית חדשה לבית־הספר לצילום מוסררה, תוך הדגשת יתרונות בית־הספר - היותו מקום אינטימי, קטן, חמים, יצירתי ואנושי. בחרנו להתמקד באותם יתרונות ולהדגיש את המימד האנושי - הן בויז'ואל והן בסלוגן. במרכז הקמפיין עומדים הסטודנטים, הבוגרים והצוות - בתפקיד עצמם. לאור הצלחת הקמפיין ב־2008 (מספר הנרשמים עלה באופן משמעותי), הקונספט נשמר, ובכל שנה הנראטיב מתפתח ומשתנה. פרויקט זה כלל: אסטרטגיה, צילום, ארט דיירקשן ועיצוב גרפי לפרינט ולמדיות דיגיטליות.

    ................................................................................ 

Follow