הצבע באתר נקבע ע״פ מזג האויר
 הנוכחי בת״א, הטמפ׳ כעת:

20°

פרויקט אבן דרך הוא הפרויקט הלאומי לשיקום קרקעות מזוהמות, הפועל לשיקום הקרקעות ולאפשר שימושים עתידיים שלהן, בעיקר באיזורי הביקוש במרכז הארץ. הפרויקט מנוהל על ידי החברה הממשלתית לשירותי איכות הסביבה, המהווה את זרוע הביצוע של המשרד להגנת הסביבה.

 

האסטרטגיה המותגית שבנינו עבור אבן דרך היא תולדה של סקירה מקיפה של התחום בארץ ובעולם, ושל מחקרים כמותניים. מהמחקרים עלה כי לציבור יש רתיעה מובנית מתהליכים המקושרים לעבודה על קרקעות, ובמיוחד כשמדובר בקרקעות הסמוכות למקום מגוריהם; אי הנוחות הכרוכה במגורים בסמוך לעבודות, החשש מפני ״איבוד״ שטחים ציבוריים לטובת ידיים פרטיות ואינטרסנטיות, וכו׳.

 

מכאן שעלינו ליצור תדמית שתנטרל את הפחדים, ותנגיש לציבור באופן ברור וידידותי את היותו של הפרויקט לאומי ולא פרטי, ולהדגיש את ההיבטים של טובת הכלל החבויים בתהליך שיקום הקרקעות. בחירת השם ״אבן דרך״ מייצרת כמה רבדים של משמעות – האבן, כאלמנט פיזי ממשי שמעגן את ליבתה של הפעילות בשטח, והמושג ״אבן דרך״ כנקודת ציון במסע פיזי, וגם במסע לאורכו של ציר זמן.

 

הפתרון הגרפי מבוסס על הקו המתמשך והגרדיאנטי של אותו מסע בזמן ובמרחב, על טיפוגרפיה גדולה, ועל דמות המותג אבני – הנמלה החרוצה והמואנשת שנוצרה על מנת לתקשר את המסרים של הפרויקט בשפה ישירה וידידותית לילדים ולמבוגרים כאחד

מיתוג

גופי ציבור

L

לקוח

המשרד להגנת הסביבה

שירות

דברי דפוס, שילוט, אסטרטגיה, קופירייטינג, איור, סושיאל

שנה

2021

הפתרון הגרפי מבוסס על הקו המתמשך והגרדיאנטי של אותו מסע בזמן ובמרחב, על טיפוגרפיה גדולה, ועל דמות המותג אבני – הנמלה החרוצה והמואנשת שנוצרה על מנת לתקשר את המסרים של הפרויקט בשפה ישירה וידידותית לילדים ולמבוגרים כאחד

מכאן שעלינו ליצור תדמית שתנטרל את הפחדים, ותנגיש לציבור באופן ברור וידידותי את היותו של הפרויקט לאומי ולא פרטי, ולהדגיש את ההיבטים של טובת הכלל החבויים בתהליך שיקום הקרקעות

בחירת השם ״אבן דרך״ מייצרת כמה רבדים של משמעות – האבן, כאלמנט פיזי ממשי שמעגן את ליבתה של הפעילות בשטח, והמושג ״אבן דרך״ כנקודת ציון במסע פיזי, וגם במסע לאורכו של ציר זמן.