בינ״ה היא התנועה ליהדות חברתית, ולכן עבודת המיתוג מחדש שלה החלה בתחקיר של כל אחת משלוש הרגליים – עולם התנועות, עולם היהדות, והעולם החברתי, ובבחינת האפשרויות העומדות בפנינו בבואנו לתרגם את מסקנות התחקיר שלנו לכדי ערכים ויזואליים.
המסקנה שהתקבלה היתה שלא נכון יהיה לנסות לחפש ביטוי גרפי אחד שיקלע לכל התחומים גם יחד, ולא לנסות למזג את התחומים זה בזה, אלא ליצור מערך הרמוני ששואב מעט מכל אחד מהם;
שילוב של טיפוגרפיה עברית סריפית ומשחקים טיפוגרפיים מסורתיים ששואבים מן המסורות הטיפוגרפיות של ארון הספרים היהודי עם טיפוגרפיה סן סריפית וחזקה כמקובל בתחום התנועות החברתיות, מערך מפותח של גרידים שמתייחס לגרידים מן החומש והתלמוד לצד שימוש במגוון רחב של דימויים מאוירים או של צילומים שעברו עיבוד גס ו״חברתי״ יותר.
מבחינה צבעונית קיימת היררכיה של צבעים ראשיים בגווני כחול, תכלת ולבן וצבעים משניים שמאפשרים משחקיות והכלה של מגוון רחב של תכנים מתחלפים ושונים.
עבודת המיתוג מחדש של בינה החלה בתחקיר של כל אחת משלוש הרגליים – עולם התנועות, עולם היהדות, והעולם החברתי, ובבחינת האפשרויות העומדות בפנינו בבואנו לתרגם את מסקנות התחקיר שלנו לכדי ערכים ויזואליים.
מבחינה צבעונית קיימת היררכיה של צבעים ראשיים בגווני כחול, תכלת ולבן וצבעים משניים שמאפשרים משחקיות והכלה של מגוון רחב של תכנים מתחלפים ושונים.
המסקנה מהמחקר היתה ליצור מערך גרפי הרמוני שמשלב בין כל הערכים. ע”י טיפוגרפיה עברית סריפית ומשחקים טיפוגרפיים מסורתיים ששואבים מן המסורות הטיפוגרפיות של ארון הספרים היהודי עם טיפוגרפיה סן סריפית וחזקה כמקובל בתחום התנועות החברתיות,
השפה מבוססת גם על מערך מפותח של גרידים שמתייחס לגרידים מן החומש והתלמוד לצד שימוש במגוון רחב של דימויים מאוירים או של צילומים שעברו עיבוד גס ו"חברתי" יותר.