התערוכה ״הנשף״ במוזיאון העיצוב בחולון (אוצרת: יערה קידר), שנפרסה על פני כל חללי המוזיאון, וכללה מאות שמלות ושאר מוצגים, עסקה ביכולתה של האופנה לברוא עולמות של פנטזיה, פאר ודמיון. ״הנשף״ היתה בין התערוכות הפופולריות ביותר בהיסטוריה של המוזיאון, וזכתה למאות אלפי מבקרים.
השפה הגרפית מבוססת על משחק של מעבר מטשטוש לחדות, גם בלוגו וגם באלמנטים גרפיים נוספים – כמו מערך מעגלי של נקודות המדמה שעון אנלוגי. אותו משחק הוא ביטוי לעיסוק של התערוכה במעבר בין הממשי לחלומי והפנטסטי, וגם לקשר שבין סיפורי הנשפים לבין מושג הזמן. הצבעוניות פשוטה יחסית, ומורכבת משחור ולבן וגוונים שונים של ורוד, כשהשפה הצילומית העשירה שיצרנו יחד עם הצלמת מיכל חלבין משלימה אותה ומוסיפה גם היא לפלטה.
עיצבנו והפקנו לתערוכה קטלוג דו לשוני ומקיף, בן 250 עמודים בכריכה קשה שהודפסה בדפוס משי, וצביעה ידנית של קצוות העמודים. הקטלוג סוקר את כל המוצגים בתערוכה, כמו גם מספק הצצה אל מאחורי הקלעים של יצירת התערוכה בדמות כפולות בעלות אופי יותר ׳אינדקסי׳.
תערוכה ״הנשף״ במוזיאון העיצוב בחולון (אוצרת: יערה קידר), שנפרסה על פני כל חללי המוזיאון, וכללה מאות שמלות ושאר מוצגים, עסקה ביכולתה של האופנה לברוא עולמות של פנטזיה, פאר ודמיון
השפה הגרפית מבוססת על משחק של מעבר מטשטוש לחדות,
גם בלוגו וגם באלמנטים גרפיים נוספים. אותו משחק הוא ביטוי לעיסוק של התערוכה במעבר בין הממשי לחלומי והפנטסטי,
וגם לקשר שבין סיפורי הנשפים לבין מושג הזמן
עיצבנו והפקנו לתערוכה קטלוג דו לשוני ומקיף,
בן 250 עמודים בכריכה קשה שהודפסה בדפוס משי, וצביעה ידנית של קצוות העמודים