הצבע באתר נקבע ע״פ מזג האויר
 הנוכחי בת״א, הטמפ׳ כעת:

25°

היתרון הבולט והמשמעותי ביותר של עמותת חינוך לפסגות הוא הרצף החינוכי-חברתי שהיא יודעת להעניק לאלפי הילדים, הצעירים ובני הנוער המשתתפים בתוכנית; מגיל 8 ועד גיל 28, מבית הספר היסודי ועד לתחילת הקריירה. במילים אחרות, ׳חינוך לפסגות׳ לוקחת את המשתתפים לדרך ארוכה, למסע של ממש – ומכאן הדרך אל סיפור המותג וגם אל הפיתרון החזותי היתה קצרה.

 

הדבר הראשון שהיה צריך להשתנות הוא השפה התקשורתית: אין יותר ׳מדריכים׳ – יש מורי דרך, אין ״לו״ז״ – יש יומן מסע, ו״הישגים״ הפכו לפסגות. מהבחינה החזותית התמקדנו באלמנט האחד שמזקק את נראטיב המסע לכדי אלמנט אחד וסימלי – קו האופק.

 

 

מהלוגו החדש, המכיל בתוכו סמל של קו אופק של פסגות הרים, ועד למערכת הגרידים הורסטיליים של המותג, כולם מבוססים על קו אופקי אחד ודומיננטי מבחינה רעיונית וגרפית. באמצעות קו אחד מטושטש, החוצה כל פורמט מקצה לקצה, נוצרה שפה חזותית פשוטה אך מאוד מזוהה וזכירה. הצבעוניות, כשהיא מיושמת במערך המלא שלה ובאופן הבסיסי ביותר, נובעת מהפשטה של תמונת האופק; מים כחולים, קו האופק לבן, שמיים קרמיים, והירוק שמסמל מישורים ירוקים מקבל טוויסט מרענן בדמות גוון rgb בוהק ועכשווי. גם השימוש בטיפוגרפיה גדולה, בפונט הייחודי זבולון, לצד שילוב של אלמנטים גרפיים חופשיים בטיפוגרפיה ובדימויים, יוצרים מותג תקשורתי, ידידותי לכל גיל, ומבוסס מסרים.

מיתוג

השכלה

עמותות

L

לקוח

חינוך לפסגות

שירות

דברי דפוס, אסטרטגיה, קופירייטינג, סושיאל

שנה

2022

׳חינוך לפסגות׳ לוקחת את המשתתפים למסע של ממש, ואת זה תירגמנו לשפה חזותית ולסיפור. שינינו את השפה התקשורתית על מנת שתתמוך את הסיפור על המסע והדרך.

מהלוגו החדש, המכיל בתוכו סמל של קו אופק של פסגות הרים, ועד למערכת הגרידים הורסטיליים של המותג, כולם מבוססים על קו אופקי אחד ודומיננטי מבחינה רעיונית וגרפית.

הצבעוניות נובעת מהפשטה של תמונת האופק; מים כחולים, קו האופק לבן, שמיים קרמיים, והירוק שמסמל מישורים ירוקים. הטיפוגרפיה גדולה, בפונט הייחודי זבולון, עם שילוב של אלמנטים גרפיים

חופשיים מבוססי קו.