האתגר: סיפור חריש היה נראה אבוד – עיר חדשה שתוכננה ויועדה כעיר לחרדים בלבד. תושבי המקום, שהתנגדו למהלך, פנו אלינו במטרה שנסייע להם להעלות את המודעות לאפשרות המגורים בחריש כעיר הפתוחה לכלל האוכלסיה ולשינוי התדמית של העיר בעיניי הציבור. בפועל, המשימה היתה שיווק דירות. פרויקט נדל”ני בעל אוריינטציה חברתית. התוצאה: בתקציב נמוך ובזמן קצר, הצלחנו לייצר באזז תקשורתי ושיווקי, שהוביל למהפך תודעתי של ממש אודות חריש.
למעלה מ-1,400 משפחות רכשו יחידות דיור בחריש ושינו את המאזן. חריש היא כיום עיר פתוחה לכולם, המציעה אלטרנטיבת מגורים מצויינת, אמיתית וברת השגה לכלל הציבור בישראל.
בזמן קצר, הצלחנו לייצר באזז תקשורתי ושיווקי, שהוביל למהפך תודעתי של ממש אודות חריש.