המהות של מהלך המיתוג מחדש של מעלה אדומים מיתמצתת לכדי הסלוגן החדש של העיר: ״יחד, נעים למעלה״. הסלוגן הרב-משמעי (נעים לנו להיות למעלה ביחד, אנחנו נעים כלפי מעלה וכו׳) מתקשר באופן מדוייק את הרבדים השונים של ערכי המותג העירוני; שייכות, אנושיות ושאפתנות.
העליה, בין אם היא פיזית ובין אם היא רוחנית וסמלית, היא תמה חוזרת במותג – גם במסרים הטקסטואליים וגם בשפה החזותית, כשמבחינת המסרים הטקסטואליים, נעשה קישור לתמת העליה כמעט בכל נושא והזדמנות – ״מכוונים למעלה״, ״מעל למצופה״, ״עולים על כל השאר״.
בשפה החזותית של המותג, תמת העליה זוכה לטיפול משמעותי בשני הצירים העיקריים של השפה – טיפוגרפיה וגריד. הפונט המוביל את המותג הוא הפונט מעלה סנס, פונט ייחודי שנוצר במיוחד לטובת המותג. מעבר להתייחסות לתמת העליה שב״גגות המשופעים״ של אותיות הפונט, הפונט עוצב לאור ערכי המותג, כשהבסיסים הישרים שלו מייצרים תחושה של יציבות, והפינות המעוגלות שלו מבטאים רכות אנושית.
מבחינת גריד, כל פורמט ממותג נחצה לרוחבו על ידי קווים אלכסוניים שמייצרים בתוכו חלוקו צבעונית. אופיו האופקי של הגריד האלכסוני מאפשר גם יצירת מערכות מחוברות של פורמטים, שבהן הקו האלכסוני ״ממשיך״ מפורמט אחד לשני ויוצר מעים פאזל משחקי שנגלה רק לעיני מי שנתקל במפגשים שכאלה.
את השפה החזותית מעשירים מגוון של אלמנטים גרפיים שונים, כשכולם מתבססים על פשטות צורנית; האלמנטים הגרפיים החופשיים והפאטרנים עשויים צורות בסיסיות כמו עיגול ריבוע ומשולש, האיורים עשויים בסגנון נאיבי – ללא פרטים קטנים ומדויקים, וכן הלאה.
המהות של מהלך המיתוג מחדש של מעלה אדומים מיתמצתת לכדי הסלוגן החדש של העיר:
״יחד, נעים למעלה״. הסלוגן הרב-משמעי (נעים לנו להיות למעלה ביחד, אנחנו נעים כלפי מעלה וכו׳) מתקשר באופן מדוייק את הרבדים השונים של ערכי המותג העירוני; שייכות, אנושיות ושאפתנות.
הפונט המוביל את המותג הוא הפונט מעלה סנס, פונט ייחודי שנוצר במיוחד לטובת המותג. מעבר להתייחסות לתמת העליה
שב״גגות המשופעים״ של אותיות הפונט, הפונט עוצב לאור ערכי המותג, כשהבסיסים הישרים שלו מייצרים תחושה של יציבות, והפינות המעוגלות שלו מבטאים רכות אנושית.