הצבע באתר נקבע ע״פ מזג האויר
 הנוכחי בת״א, הטמפ׳ כעת:

30°

פלורה מבית קרסו נדל״ן הוא פרויקט מגורים קהילתי על התפר שבין קרית שלום לשכונת שפירא שבדרום תל אביב. הפרויקט יכלול 93 יח"ד ב-4 בניינים בני 9 קומות.

 

מתוך עבודת המחקר והמיפוי שערכנו עלו שתי תמות מרכזיות; האחת היתה הקרבה הפיזית של הפרויקט למתחמים ירוקים כמו פארק החורשות והגן הבוטני, והשניה היתה אופיה השכונתי והנעים של השכונה. בשם ״פלורה״ מצאנו את השילוב המושלם בין השתיים – פלורה יכול להיות גם שם פרטי של דמות נשית מבוגרת מהשכונה, וגם הצמחיה הטבעית הגדלה במקום מסוים.

 

השפה הגרפית מבוססת על blow up של איורים גרפיים של פרחים וצמחים שונים וטיפוגרפיה דומיננטית וגדולה. הblow up וההשטחה הגרפית מייצרים משחק על הגבול שבין איור מזוהה של פרחים לבין השלב שבו הדברים הופכים למשטחים מופשטים של צבע.

 

השימוש בכותרות גדולות, ובפונט כותרות דומיננטי (׳ערפילית׳, של הפונטיה), בשילוב הפלטה הצבעונית שנבחרה, הולמים את ערכי המותג; אותנטיות, אורבניות, ובגובה העיניים.

מיתוג

נדל״ן

L

לקוח

פלורה

שירות

מיתוג / פרסום

שנה

2022

מתוך עבודת המחקר והמיפוי שערכנו עלו שתי תמות מרכזיות; האחת היתה הקרבה הפיזית של הפרויקט למתחמים ירוקים כמו פארק החורשות והגן הבוטני, והשניה היתה אופיה השכונתי והנעים של השכונה.

בשם ״פלורה״ מצאנו את השילוב המושלם בין השתיים -
פלורה יכול להיות גם שם פרטי של דמות נשית מבוגרת מהשכונה,
וגם הצמחיה הטבעית הגדלה במקום מסוים.

השפה הגרפית מבוססת על Blow Up של איורים גרפיים של פרחים וצמחים שונים וטיפוגרפיה דומיננטית וגדולה. ה-Blow Up וההשטחה הגרפית מייצרים משחק על הגבול שבין איור מזוהה של פרחים לבין השלב שבו הדברים הופכים למשטחים מופשטים של צבע.

השימוש בכותרות גדולות, ובפונט כותרות דומיננטי
 (׳ערפילית׳, של הפונטיה), בשילוב הפלטה הצבעונית שנבחרה, הולמים את ערכי המותג; אותנטיות, אורבניות, ובגובה העיניים.