הצבע באתר נקבע ע״פ מזג האויר
 הנוכחי בת״א, הטמפ׳ כעת:

18°

איזור העסקים של חולון הוא אחד הגדולים והמרכזיים ביותר בארץ. אם בעבר הוא כונה איזור התעשיה ובהתאם לזאת הכיל בעיקר מפעלים ובתי מלאכה, בהווה האיזור עובר שינויים מרחיקי לכת ומתוכננים לו שינויים עוד יותר גדולים – שיהפכו אותו לאיזור שמשלב תעשיה, מסחר ובילוי.

 

לכן הצעד הראשון באסטרטגיה שיצרנו למקום היה שינוי שמו מ״איזור התעשיה״ ל-״איזור העסקים״ – מהלך קופירייטינג עדין אך הכרחי לתיקשור הפוטנציאל של המתחם כלפי חוץ; כלפי הסמנכ״ל ומקבלי ההחלטות בחברות שונות, וגם בקרב הקהל הרחב.

 

הקמפיין מתבסס על כך שחולון ידועה כ״עיר הילדים״ של ישראל, ועל כך שהשינויים המתחוללים ואלו שמתוכננים להתחולל בו מייצרים הזדמנות נדירה, שכמה מהחברות הגדולות במשק כבר ניצלו ורכשו או שכרו באיזור נכסים. או במילים אחרות: אל תהיו ילדים, בואו לשחק במגרש של הגדולים.

 

מבחינת השפה החזותית הקמפיין מבוסס על טיפוגרפיה גדולה ושפה איורית ווקטורית שמייצרת אווירה דינמית ומשחקית, ומאפשרת לנו לתאר את איזור העסקים כפי שהוא יראה בעתיד הקרוב מבלי להיעזר בהדמיות מחשב קרות. הקמפיין הושק בכל המדיות; שלטי חוצות, תשדירים ברדיו ובטלויזיה, ברשתות החברתיות ובבאנרים באתרים שונים. השפה האיורית איפשרה לנו גם להנפיש את הקמפיין בקלות במדיות המאפשרות זאת.

תנועה

פרסום

ux/ui

עיצוב

עיריות

M

לקוח

עיריית חולון

שירות

דברי דפוס, אנימציה, שילוט, אסטרטגיה, קופירייטינג, איור, סושיאל

שנה

2023

‬השפה‭ ‬החזותית‭ ‬של הקמפיין‭ ‬מבוססת‭ ‬על‭ ‬טיפוגרפיה‭ ‬גדולה‭ ‬ושפה‭ ‬איורית‭ ‬ווקטורית‭ ‬שמייצרת‭ ‬אווירה‭ ‬דינמית‭ ‬ומשחקית‭,‬ ומאפשרת‭ ‬לנו‭ ‬לתאר‭ ‬את‭ ‬איזור‭ ‬העסקים‭ ‬כפי‭ ‬שהוא‭ ‬יראה‭ ‬בעתיד‭ ‬הקרוב‭ ‬מבלי‭ ‬להיעזר‭ ‬בהדמיות‭ ‬מחשב‭ ‬קרות‭. ‬

הקמפיין‭ ‬הושק‭ ‬בכל‭ ‬המדיות‭;‬ שלטי‭ ‬חוצות, תשדירים‭ ‬ברדיו‭ ‬ובטלויזיה, ‬ברשתות‭ ‬החברתיות‭ ‬ובבאנרים‭ ‬באתרים‭ ‬שונים. ‬השפה‭ ‬האיורית‭ ‬איפשרה‭ ‬לנו‭ ‬גם‭ ‬להנפיש‭ ‬את‭ ‬הקמפיין‭ ‬בקלות‭ ‬במדיות‭ ‬המאפשרות‭ ‬זאת‭.‬