בשנת 2019 קמפיין ההרשמה ללימודי תואר ראשון באקדמיה בצלאל עסק בפשטות ובישירות, הן מבחינת מסר טקסטואלי והן מבחינת שפה גרפית. את המסר ״להוביל. בצלאל״ מלווה סדרת ויזואליזציות גרפיות פשוטות וצבעוניות של המונח ״להוביל״ – סדרות של אלמנטים גרפיים מופשטים זהים, כשאלמנט אחד צבוע בלבן ומסמן את שבירת הסדרה – ובכך פריצת דרך, והובלה. הצבעוניות העזה והדומיננטיות של המערכים הגרפיים הצורניים בכל פורמט מייצרים קמפיין מובחן ובעל נוכחות בולטת בכל המדיות; שילוט חוצות, מודעות, ודיגיטל.
קמפיין ההרשמה ללימודי תואר ראשון באקדמיה בצלאל עסק בפשטות ובישירות, הן מבחינת מסר טקסטואלי והן מבחינת שפה גרפית.
את המסר ״להוביל. בצלאל״ מלווה סדרת ויזואליזציות גרפיות פשוטות וצבעוניות של המונח ״להוביל״ – סדרות של אלמנטים גרפיים מופשטים זהים, כשאלמנט אחד צבוע בלבן ומסמן את שבירת הסדרה – ובכך פריצת דרך, והובלה.
הצבעוניות העזה והדומיננטיות של המערכים הגרפיים הצורניים בכל פורמט מייצרים קמפיין מובחן ובעל נוכחות בולטת בכל המדיות; שילוט חוצות, מודעות, ודיגיטל.