איך ממתגים מחדש מוסד מוכר שמוביל בתחומו כבר 70 שנים? מזה שבעה עשורים אורנים דוחפת את נשות ואנשי החינוך להיות מעורבים ואיכפתיים מתוך תפיסה ערכית של תפקיד המחנך והחינוך בחברה. בנוסף, אורנים הלכה וגדלה, וכיום תחת קורת הגג של אורנים פועלים כמה וכמה גופים שונים. לכן ראשית העבודה היתה ביצירת אסטרטגיה ונראטיב מותגיים שישקפו גם את הותק והאופי הייחודיים של המקום, אבל גם את הצמיחה וההתרחבות שלו.
הפתרון האסטרטגי והמיצובי הוא תוצר של תחקיר מקיף שכלל כמה ביקורים פיזיים בקמפוס, ומפגשים בלתי אמצעיים עם הסגל ועם הסטודנטים. כל אלה הובילו אותנו לכמה מסקנות; ראשית – אורנים היא כבר לא רק מכללה, היא מרכז אקדמי גדול שמכיל בתוכו כמה גופים שונים, שנית – שורת המיצוב צריכה לבטא גם את הגישה הייחודית של אורנים לחינוך, וגם את הסגנון והאווירה הייחודיים של הקמפוס. כך עברנו מ״מכללת אורנים – מקום של השראה״, ל״מרכז האקדמי לחינוך וחברה אורנים – להגיע למקום אחר״.
השפה החזותית גם היא מבטאת את הייחודיות של אורנים בנוף האקדמי, החל מהבחירה המפתיעה בשילוב של הצבע הורוד – שבדרך כלל לא נמצע בשימוש בעולם האקדמי, וכלה בשילוב של אלמנטים גרפיים המדמים בועיות דיבור, או כתיבה על לוח עם גיר. השפה החזותית כוללת גם חלוקה למערכות של גרידים אינפורמטיביים וגרידים קריאיטיביים, ובכך נוצר מרחב עצום של פעולה, שמאפשר ליצור תכנים מכל סוג ותקשורת בכל מיני רמות.
מהלוגו הישן, שהיה מבוסס על סיגנון מודרניסטי של עצי אורן, עברנו ללוגו עדכני שאמנם מרפרר לסמל המקורי, אבל גם מבטא תחושה דינמית של מגוון דרכים וכיוונים ומסמל את הנראטיב והערכים החדשים של המקום – ״להגיע למקום אחר״.
שורת המיצוב צריכה לבטא גם את הגישה הייחודית של אורנים לחינוך,
וגם את הסגנון והאווירה הייחודיים של הקמפוס.
כך עברנו מ״מכללת אורנים – מקום של השראה״,
ל״מרכז האקדמי לחינוך וחברה אורנים – להגיע למקום אחר״.
מהלוגו הישן, שהיה מבוסס על סיגנון מודרניסטי של עצי אורן, עברנו ללוגו עדכני שאמנם מרפרר לסמל המקורי, אבל גם מבטא תחושה דינמית של מגוון דרכים וכיוונים ומסמל את הנראטיב והערכים החדשים של המקום – ״להגיע למקום אחר״.
שפה החזותית כוללת חלוקה למערכות של גרידים אינפורמטיביים וגרידים קריאיטיביים, ובכך נוצר מרחב עצום של פעולה, שמאפשר ליצור תכנים מכל סוג ותקשורת בכל מיני רמות.
השפה החזותית גם היא מבטאת את הייחודיות של אורנים בנוף האקדמי, החל מהבחירה המפתיעה בשילוב של הצבע הורוד – שבדרך כלל לא נמצע בשימוש בעולם האקדמי, וכלה בשילוב של אלמנטים גרפיים המדמים בועיות דיבור,
או כתיבה על לוח עם גיר.