מוזיאון ישראל הוא המוזיאון הגדול והחשוב בישראל, ואחד המוזיאונים הגדולים במזרח התיכון. במוזיאון רשומים כחצי מיליון חפצי אמנות, ומצויים בו אוספים בתחומי הארכאולוגיה, האתנוגרפיה, היודאיקה, האמנות ותערוכות מתחלפות.
למוזיאון ישראל היו כמה אתרים שחיו במקביל מתקופות שונות, והמטרה הייתה לייצר אתר חדש, שיאחד את כולם ויראה בראש ובראשונה את המבקר
במוזיאון – טרום הביקור, במהלכו, ויציע השלמה של החוויה גם בבית לאחריו.
תהליך העבודה החל במיפוי ובניתוח מעמיקים של השימוש באתר/ים הקודמים של המוזיאון, בהבנת קהלי היעד ופרופיל השימוש שלהם באתר. לאחר מכן גיבשנו עץ אתר חדש למוזיאון ותפיסה חדשה לשיטוט באתר – כזו שתאפשר תכנון קל של הביקור, גישה לתכנים בזמן הביקור, ויצירה של סביבת למידה משלימה לחווית הביקור.
מבחינה עיצובית השפה הנבחרת עוסקת בפשטות, ושואפת להעמיד את היצירות במרכז, מעין מיכל שקוף ודק שעוטף את המוזיאון. יצירת שהפה החזותית הכוללת לאתר נעשתה ברגישות ובצעדים מדודים – תוך כדי נסיון לא לייצר שפה חזותית למוזיאון, וזאת על מנת לאפשר מקום לתהליך מיתוג כזה לכשיקרה.
השפה הנבחרת עוסקת בפשטות, ושואפת להעמיד את היצירות במרכז, מעין מיכל שקוף ודק שעוטף את המוזיאון
יצירת שהפה החזותית הכוללת לאתר נעשתה ברגישות ובצעדים מדודים – תוך כדי נסיון לא לייצר שפה חזותית למוזיאון, וזאת על מנת לאפשר מקום לתהליך מיתוג כזה לכשיקרה