אנחנו מלווים את העיר חולון עוד משנת 2011; תחילה הובלנו את מיתוג העיר כעיר הילדים, וכעיר שוחרת עיצוב ואמנות. בשנים אלה העיר עברה שינוי משמעותי, ואותו השינוי איפשר למוקדים תרבותיים נוספים לצמוח ולשגשג בה – וחולון הפכה לגורם חשוב הן במפת התרבות הישראלית והן כעיר הילדים.
הפיכת חולון לעיר הילדים הישראלית היתה הצלחה גדולה, אך גם ל״עיר הילדים״ יש כמה פנים, ותדמית של עיר גדולה בישראל לא יכולה להשאר רק בתחומי העולם הילדותי. לכן השפה החזותית כולה מבטאת ערכים של משחקיות; מהצבעוניות העזה, ועד הצורניות הגרפית שמאפשרת משחקים מודלריים ויצירת לייאאוטים ופאטרנים משחקיים.
גולת הכותרת של השפה הגרפית היא הלוגו, שם הערכים המשחקיים של המותג מגיעים למימוש מלא. יתרה מכך, מדובר בלוגו חדשני לזמנו – הלוגואים העירוניים שקדמו לו תמיד התבססו על סמל גדול ושם העיר לצידו, בעוד לוגו חולון החדש הוא לוגוטייפ.
לפתע השם ״חולון״ הוא הדבר הראשון שבולט לעין בכל קיר לוגואים, ובמבט שני תושבי העיר יכולים גם לזהות בתוך הלוגו מבנים איקוניים בעיר, כלומר הלוגו פונה בראש ובראשונה לחולונים עצמם.
גולת הכותרת של השפה הגרפית היא הלוגו, שם הערכים המשחקיים של המותג מגיעים למימוש מלא. יתרה מכך, מדובר בלוגו חדשני לזמנו – הלוגואים העירוניים שקדמו לו תמיד התבססו על סמל גדול ושם העיר לצידו, בעוד לוגו חולון החדש הוא לוגוטייפ.
כשפיתחנו לעיר מיתוג שאפשר להשית על כל תחומי החיים בעיר, הפכנו את הילדותי למשחקי – ומשחקיות היא ערך שיכול לפנות לצעירים ולמבוגרים כאחד, ולהתעלות גם לעולמות של תרבות ועיצוב
לפתע השם ״חולון״ הוא הדבר הראשון שבולט לעין בכל קיר לוגואים, ובמבט שני תושבי העיר יכולים גם לזהות בתוך הלוגו מבנים איקוניים בעיר, כלומר הלוגו פונה בראש ובראשונה לחולונים עצמם.
השפה החזותית כולה מבטאת ערכים של משחקיות; מהצבעוניות העזה, ועד הצורניות הגרפית שמאפשרת משחקים מודלריים ויצירת לייאאוטים ופאטרנים משחקיים.