GTG היא חברת השקעות נדל״ן ישראלית המתמחה בעיקר בנכסים בשווייץ ובגרמניה. האתגר שעמד לפנינו היה בבסיסו אתגר של מינונים; כמה רחוק נרצה לקחת את מהלך הrebranding של החברה, כמה נרצה שידו של המעצב תהיה ניכרת במותג (לעומת מיתוג יותר ״שקוף״ ותכלסי), ואולי יותר מהכל – כמה בדיוק נרצה לאתגר את התחום השמרני של השקעות הנדל״ן.
הקונספט הנבחר הוא של העץ כבעל סיפור דואלי – אדמה ושמיים, שורשים וצמרת. השילוב בין שני צדי המטבע מגלם גם את המקום של החברה כחברה ישראלית בעולם הנדל״ן האירופאי, ואת העיסוק בתחום שהוא לכאורה קר ומחושב, אבל (כמו כמעט כל עסק אחר) עוסק בסופו של דבר באנשים.
את לוגו העץ הקיים של החברה ליטשנו מעט ועברנו לשימוש בפונט סן סריפי עכשווי בשני משקלים. מבחינת השפה הגרפית נעשו כמה מהלכים פשוטים שמטרתם לשדר יציבות, ביטחון, ועוצמה; מהשימוש בכותרות ענק והבחירה בפונט כותרות צר וגבוה, ועד לאיורים אנימטיביים מינימליסטיים, ועוד. כך, באמצעים גרפיים-טיפוגרפיים עדינים ובעזרת בחירות תוכניות (השימוש בציר זמן, ההתמקדות במספרים וכו׳) הזהות המחודשת של GTG לא פורצת את גבולות השדה שבו החברה פועלת, אבל בהחלט ממקמת את עצמה קרוב לקצה העכשווי והצעיר של התחום.
GTG היא חברת השקעות נדל״ן ישראלית המתמחה בעיקר בנכסים בשווייץ ובגרמניה. האתגר שעמד לפנינו היה בבסיסו אתגר של מינונים;
כמה רחוק נרצה לקחת את מהלך הrebranding של החברה, כמה נרצה שידו של המעצב תהיה ניכרת במותג (לעומת מיתוג יותר ״שקוף״ ותכלסי), ואולי יותר מהכל – כמה בדיוק נרצה לאתגר את התחום השמרני של השקעות הנדל״ן.
הקונספט הנבחר הוא של העץ כבעל סיפור דואלי – אדמה ושמיים, שורשים וצמרת. השילוב בין שני צדי המטבע מגלם גם את המקום של החברה כחברה ישראלית בעולם הנדל״ן האירופאי, ואת העיסוק בתחום שהוא לכאורה קר ומחושב, אבל (כמו כמעט כל עסק אחר) עוסק בסופו של דבר באנשים
כך, באמצעים גרפיים-טיפוגרפיים עדינים ובעזרת בחירות תוכניות (השימוש בציר זמן, ההתמקדות במספרים וכו׳) הזהות המחודשת של GTG לא פורצת את גבולות השדה שבו החברה פועלת, אבל בהחלט ממקמת את עצמה קרוב לקצה העכשווי והצעיר של התחום.