GTH עוסקת בניהול רשתות שונות בתחום המלונאות והאירוח ברחבי העולם. מדובר בעסק שהוא b2b, אבל כזה שעוסק בשירותים מעולם הלייפסטייל – וככזה הוא מבקש לתקשר אלגנטיות ורמה גבוהה של מקצועיות, ויחד עם זאת גם מידה מסוימת של תעוזה עיצובית ומיתוגית שתהלום עסק צעיר ועכשווי (במילים אחרות – אלגנטיות עם ״קיק״). את אותו שילוב בין המקצועי והאלגנטי לצעיר והבועט השגנו דווקא באמצעות בחירה מכוונת להשתמש בארגז כלים מיתוגי מצומם יחסית, אבל כזה שלכל כלי בו יש נוכחת מובהקת; שילוב בין טיפוגרפיה בולדית ומסוגננת עם כתב יד, צורות גיאומטריות פשוטות, וצבעוניות חזקה.
המתח הטיפוגרפי שנוצר בשילוב בין כתב היד החופשי לבין פונט הכותרות העגלגל והכבד של המותג מקבל ביטוי גם בלוגו עצמו, אבל מעבר לכך – באופן בלתי שגרתי לתחום, גם בשימוש נרחב במגוון של מיקרו-קופי קריאטייבי שמבטא את האופי הפתוח והייחודי של החברה. הפאלטה הצבעונית שנבחרה הפכה מכלי עיצובי לאלמנט עיצובי, כשאחד הרכיבים הבולטים ביותר בשפה החזותית של המותג הוא הcolour blocking – שימוש במערך של משטחי צבע בולטים, בין אם בגרידים כמו פולוארודיים עם מסגרת לבנה, ובין אם במערך יותר פתוח של גרידים דינמיים).
מדובר בעסק שהוא b2b, אבל כזה שעוסק בשירותים מעולם הלייפסטייל – וככזה הוא מבקש לתקשר אלגנטיות ורמה גבוהה של מקצועיות, ויחד עם זאת גם מידה מסוימת של תעוזה עיצובית ומיתוגית שתהלום עסק צעיר ועכשווי (במילים אחרות – אלגנטיות עם ״קיק״).
הפאלטה הצבעונית שנבחרה הפכה מכלי עיצובי לאלמנט עיצובי, כשאחד הרכיבים הבולטים ביותר בשפה החזותית של המותג הוא הcolour blocking – שימוש במערך של משטחי צבע בולטים, בין אם בגרידים כמו פולוארודיים עם מסגרת לבנה, ובין אם במערך יותר פתוח של גרידים דינמיים).
את אותו שילוב בין המקצועי והאלגנטי לצעיר והבועט השגנו דווקא באמצעות בחירה מכוונת להשתמש בארגז כלים מיתוגי מצומם יחסית, אבל כזה שלכל כלי בו יש נוכחת מובהקת; שילוב בין טיפוגרפיה בולדית ומסוגננת עם כתב יד, צורות גיאומטריות פשוטות, וצבעוניות חזקה.