הצבע באתר נקבע ע״פ מזג האויר
 הנוכחי בת״א, הטמפ׳ כעת:

13°

כשאומרים סופר-פארם, ככל הנראה שהמילה הבאה תהיה LifeStyle. מועדון הצרכנות החזק במדינה מבית סופר-פארם החליט לעבור מתיחת פנים תדמיתית במטרה להחזיר למותג את הרעננות שלו, ולחזק את הפנייה לקהל צעיר (בדגש על משפחות צעירות). Out with the old in with the new – השינוי התפיסתי של LifeStyle הוא יציאה מהדור הישן, וכניסה מחוזקת ובועטת לדור החדש, שמתאפיין בצרכנות נבונה ועדכנית.

 

התדמית החדשה לקחה את כל הערכים הויזואלים המוכרים של המותג, והפיכה בהם רוח רעננה, שמחזקת את תחושת האקסלוסיביות שמועדון כזה נושא איתו. החיפוש המעמיק אחר יחידת לוגוטייפ מאופיינת אישית הביא לכדי דיוק את הניואנסים האלגנטיים לצד הדינמיות הצעירה. הרעננות מלווה בגוון כחול חדש – זוהר ובוהק יותר – לצד מערכת טיפוגרפית דו לשונית מבוססת פונט סאנס-סריף שמייצר אלגנטיות, מודרניות ומינימליסטיות.

מיתוג

לייף סטייל

M

לקוח

סופר-פארם

שירות

מיתוג

שנה

2024

Out with the old in with the new – השינוי התפיסתי של LifeStyle הוא יציאה מהדור הישן, וכניסה מחוזקת ובועטת לדור החדש, שמתאפיין בצרכנות נבונה ועדכנית.

הרעננות מלווה בגוון כחול חדש – זוהר ובוהק יותר – לצד מערכת טיפוגרפית דו לשונית מבוססת פונט סאנס-סריף שמייצר אלגנטיות, מודרניות ומינימליסטיות.