התדמית החדשה לקחה את כל הערכים הויזואלים המוכרים של המותג, והפיכה בהם רוח רעננה, שמחזקת את תחושת האקסלוסיביות שמועדון כזה נושא איתו. החיפוש המעמיק אחר יחידת לוגוטייפ מאופיינת אישית הביא לכדי דיוק את הניואנסים האלגנטיים לצד הדינמיות הצעירה. הרעננות מלווה בגוון כחול חדש – זוהר ובוהק יותר – לצד מערכת טיפוגרפית דו לשונית מבוססת פונט סאנס-סריף שמייצר אלגנטיות, מודרניות ומינימליסטיות.




Out with the old in with the new – השינוי התפיסתי של LifeStyle הוא יציאה מהדור הישן, וכניסה מחוזקת ובועטת לדור החדש, שמתאפיין בצרכנות נבונה ועדכנית.



הרעננות מלווה בגוון כחול חדש – זוהר ובוהק יותר – לצד מערכת טיפוגרפית דו לשונית מבוססת פונט סאנס-סריף שמייצר אלגנטיות, מודרניות ומינימליסטיות.

