הצבע באתר נקבע ע״פ מזג האויר
 הנוכחי בת״א, הטמפ׳ כעת:

34°

זכינו למתג מחדש את האתר THE ONLINE STORE של קבוצת שסטוביץ', אחת מהיבואניות והמפיצות הגדולות בישראל. בעידן שבו קניות אונליין הן תופעה שכיחה, וחלק ניכר ממשקי הבית בישראל כבר מקיימים את הקניה השבועית שלהם אונליין – האתגר היה להביא את הקונים לבצע את אותה הקניה באתר של יבואנית שעובדת עם מותגים מסוימים, ולא באתר של הסופרמרקט, שעובד לכאורה עם כולם.

 

לכן האסטרטגיה היתה צריכה ראשית לאתר את היתרונות האובייקטיביים של המותג, ואת הערך המוסף שהוא יכול ליצור עבור לקוחותיו. האתר של שסטוביץ' לא יכול להתחרות בסופרמרקט במספר המותגים שהוא מציע בכל קטגוריה – אבל הוא יכול להתחרות בו באיכות. כלומר, אנחנו לא מציעים ללקוחות שלנו צמצום, אנחנו מציעים להם מיקוד. אנחנו מזהים קהל יעד שמחזיק בדעות מוצקות והעדפות לגבי המותגים שהוא רוכש, ואותו הקהל לא מעוניין במגוון של מוצרים כשהוא כבר יודע מה נתפס בעיניו כטוב ואיכותי.

 

בעולם של בחירה בין אפשרויות בלתי נגמרות, אנחנו מציעים חיסכון בזמן ואיכות גבוהה – הצרכנים שלנו הם אנשים שיודעים מה הם רוצים. הם לא צריכים להתלבט בין מותגים שונים, אצלנו הם ימצאו רק את מה שהם אוהבים באמת – ONLY THE BEST, כך נולד ONLY'S.

 

השפה הגרפית מבוסס על טיפוגרפיה סנס-סריפית ובולדית בשחור לבן, כשהקטגוריות השונות באתר מקוטלגות צבעונית בצבעים פסטליים, שיחד עם הדימויים המצולמים מכניסים צבע לשפה.

מיתוג

מזון

L

לקוח

שסטוביץ

שירות

מיתוג / פרסום

שנה

2022

בעולם של בחירה בין אפשרויות בלתי נגמרות, אנחנו מציעים חיסכון בזמן ואיכות גבוהה – הצרכנים שלנו הם אנשים שיודעים מה הם רוצים. הם לא צריכים להתלבט בין מותגים שונים, אצלנו הם ימצאו רק את מה שהם אוהבים באמת – ONLY THE BEST, כך נולד ONLY'S.

אנחנו לא מציעים ללקוחות שלנו צמצום, אנחנו מציעים להם מיקוד. אנחנו מזהים קהל יעד שמחזיק בדעות מוצקות והעדפות לגבי המותגים שהוא רוכש, ואותו הקהל לא מעוניין במגוון של מוצרים כשהוא כבר יודע מה נתפס בעיניו כטוב ואיכותי.

השפה הגרפית מבוסס על טיפוגרפיה סנס-סריפית ובולדית בשחור לבן, כשהקטגוריות השונות באתר מקוטלגות צבעונית בצבעים פסטליים, שיחד עם הדימויים המצולמים מכניסים צבע לשפה.