הצבע באתר נקבע ע״פ מזג האויר
 הנוכחי בת״א, הטמפ׳ כעת:

18°


PPL היא רשת מלונות ים-תיכונית מבית פתאל שפועלת בכמה לוקיישנים שונים לחופי יוון ואיטליה. הרשת פונה בראש ובראשונה לקהל יעד צעיר, ולכן ערכי המותג שלה הם, בין השאר, ישירות ובגובה העיניים.

 

הקונספט הנבחר נובע מהתובנה כי לא פחות ממזג האוויר החמים – גם החום האנושי הוא חלק מרכזי באפיל של ארצות הים התיכון. כלומר, הפנטזיה התיירותית היא לפגוש את The PPL of the Mediterranean, ולחוות את התרבות שלהם.

 

ההשראה לפתרון הגרפי הגיעה מארוחת הטעימות הים תיכונית, אותה ארוחת מאזטים או אנטיפסטו (תלוי לאיזה חוף של הים התיכון אנחנו נמצאים), שלא מגיעה במנות גדולות ושלמות לכל סועד – אלא בשילוב של מגוון מנות קטנות שיש לחלוק זה עם זה.

 

השילובים והשכבתיות ניכרים בכל אלמנט בשפה; החל בשילוב בין הפונט הסקריפטי לפונט narkis extended הסן סריפי והרחב, וכלה בשימוש במערומים של צורות צבעוניות שונות (חלקן אורגניות, אחרות מאזכרות אלמנטים אדריכליים) עם טקסטורות שונות, או במערומים טיפוגרפיים ומשחקיים.

 

הפאלטה הצבעונית שנבחרה מורכבת מגוונים שיכלו באותה המידה לשמש; לציור הנופים בהם המלונות של PPL ממוקמים; הכחול של הים והשמיים, הצהוב של השמש, והירוקים של עצי הזית. השפה הצילומית גם היא נשארת בגובה העיניים, כשהדימויים הם חמים ומתארים התרחשויות חברתיות, או פורטרטים של דמויות שונות.

מיתוג

אירוח

L

לקוח

מלונות פתאל

שירות

שילוט / אסטרטגיה / קופירייטינג / איור

שנה

2018

ppl היא רשת מלונות ים-תיכונית מבית פתאל

שפועלת בכמה לוקיישנים שונים לחופי יוון ואיטליה.

הרשת פונה בראש ובראשונה לקהל יעד צעיר,

ולכן ערכי המותג שלה הם, בין השאר, ישירות

ובגובה העיניים.

הקונספט הנבחר נובע מהתובנה כי לא פחות

ממזג האוויר החמים – גם החום האנושי הוא

חלק מרכזי באפיל של ארצות הים התיכון.

ההשראה לפתרון הגרפי הגיעה מארוחת הטעימות הים

תיכונית, אותה ארוחת מאזטים או אנטיפסטו

(תלוי לאיזה חוף של הים התיכון אנחנו נמצאים),

שלא מגיעה במנות גדולות ושלמות לכל סועד –

אלא בשילוב של מגוון מנות קטנות שיש לחלוק זה עם זה.

בשימוש במערומים של צורות צבעוניות

שונות עם טקסטורות שונות,

או במערומים טיפוגרפיים ומשחקיים.