חברת טרילוג'יקל מפתחת פתרונות IoT וסייבר ליישומים קריטיים. החברה פנתה אלינו לטובת עיצובים שונים לקראת השתתפותה בתערוכה בינלאומית גדולה, אך במהלך עבודת התחקיר האסטרטגי התמונה הלכה והתבהרה בפנינו: הצורך האמיתי של החברה הוא במיתוג מוצר הדגל החדש של החברה ה-Railblazer, שיודע לנטר ולאכן רכבות משא באופן חכם.
הקונספט (והסלוגן) knowledge is power נבחר לייצג את יתרונותיו הבולטים של המוצר ושל הערך שהוא מייצר ללקוחות החברה; מוצר קטן וחכם, שצובר מידע ונתונים שעוזרים לחברות לעבוד באופן יותר יעיל וחכם. ההשראה לפתרון העיצובי, לו קראנו ״אבן החכמים״, הגיעה ברובה מהעולם האינפוגרפי של הbig data, ומכרזות מודרניסטיות שעסקו בחלוציות.
הלוגו מאופיין בתנועתיות חדה ובקו עליון שהופך את שם המוצר עצמו לתנועת הרכבת, ויכול להופיע בתצורתו המלאה או בגרסה מקוצרת. בעוד שאר השפה הגרפית נותרת נאמנה למקובל בעולמות הטק והדאטה, הרכיבים המרכזיים שיוצרים את השפה מפתיעים בקטגוריה; החל בצבעוניות האפורה – תכלכלה, וכלה בבחירה לשלב במותג גם פונט סריפי קלאסי.
הקונספט (והסלוגן) “knowledge is power” נבחר לייצג
את יתרונותיו הבולטים של המוצר ושל הערך שהוא מייצר
ללקוחות החברה; מוצר קטן וחכם, שצובר מידע ונתונים
שעוזרים לחברות לעבוד באופן יותר יעיל וחכם
ההשראה לפתרון העיצובי, לו קראנו ״אבן החכמים״,
הגיעה ברובה מהעולם האינפוגרפי של הbig data,
ומכרזות מודרניסטיות שעסקו בחלוציות
הלוגו מאופיין בתנועתיות חדה ובקו עליון שהופך את
שם המוצר עצמו לתנועת הרכבת,
ויכול להופיע בתצורתו המלאה או בגרסה מקוצרת