חברת המשקאות הדרום-אפריקאית Chill Beverages פנתה אלינו על מנת למתג סדרת משקאות חדשה שנועדה לשוק הדרא״פ. ראשית העבודה על הפרויקט כללה מחקר מקיף, ששמסקנותיו נגזרה לא רק האסטרטגיה המיתוגית של המותג, אלא גם החלטות לגבי סוג ואופי המוצר עצמו – עד לרמת בחירת טעמי המשקאות שנכנסו לסדרה.
אסטרטגיית המותג היא ליצור מוצר מיינסטרים פופולרי, ולהתמקד בקהל יעד צעיר – מליניאלים ובני דור ה-z, לכן ערכי המותג הם חיוביות, רעננות, כיף, והשראה. השם Toi-Moi מגיע מצרפתית (״אתה-אני״) והוא משקף את הרעיון שבבסיס סיפור המותג; כלומר, משקה בשבילי, שנוצר עבור ההנאה שלי – אבל ההנאה שלי מתעצמת איתך.
סיפור המותג נפתח בשאלה ״את מי היית לוקח איתך לאי בודד?״, ובכך הסיפור של ״אני ואת/ה״ מתחבר לטעמים הפירותיים של המוצר. כל משקה בסדרה הוקדש ליעד טרופי אחר, בורה-בורה, המלדיביים, הוואי וכו׳, ובכל אחד מהם מופיעה השטחה גרפית של הפרי בדמות עיגול חצוי לשני פאטרנים כשאחד הפאטרנים מסמל את פנים הפרי והשני את החוץ. הלוגוטייפ משחקי ובולדי, כשה-Os משלימות זו את זו, והשפה הגרפית כולה איורית-וקטורית, בפאלטה עשירה של צבעים וגרדיאנטים שיוצרים עולם פנטסטי של פופ טרופי.
ראשית העבודה על הפרויקט כללה מחקר מקיף, ששמסקנותיו נגזרה לא רק האסטרטגיה המיתוגית של המותג, אלא גם החלטות לגבי סוג ואופי המוצר עצמו – עד לרמת בחירת טעמי המשקאות שנכנסו לסדרה.
הלוגוטייפ משחקי ובולדי, כשה-Os משלימות זו את זו, והשפה הגרפית כולה איורית-וקטורית, בפאלטה עשירה של צבעים וגרדיאנטים שיוצרים עולם פנטסטי של פופ טרופי.
השם Toi-Moi מגיע מצרפתית (״אתה-אני״) והוא משקף את הרעיון שבבסיס סיפור המותג; כלומר, משקה בשבילי, שנוצר עבור ההנאה שלי – אבל ההנאה שלי מתעצמת איתך. סיפור המותג נפתח בשאלה ״את מי היית לוקח איתך לאי בודד?״, ובכך הסיפור של ״אני ואת/ה״ מתחבר לטעמים הפירותיים של המוצר.
אסטרטגיית המותג היא ליצור מוצר מיינסטרים פופולרי, ולהתמקד בקהל יעד צעיר – מליניאלים ובני דור ה-z, לכן ערכי המותג הם חיוביות, רעננות, כיף, והשראה.