כבכל שנה, "זומו" המוזיאון הנייד, עורך מכירה שנתית של כ-700 יצירות אמנות ישראלית, מתוך מהלך גיוס כספים לארגון ולתמיכה באמנים מקומיים.
בצל מלחמת "חרבות ברזל", הצורך בגיוס ותמיכה באמנות ישראלית גבר, והמכירה הוגדרה כ"מכירת חירום".
יצרנו עבור המכירה שפה גרפית מבוססת תנועה, כשהפעולה המרכזית בה היא היפוך שנגזרת מהמילה change. ההיפוך מוביל את הדימויים המוצגים בשפה, את המערך הטיפוגרפי, ומערער את היציבות הקונבנציונאלית של הקריאות- כל זאת על מנת לייצר תחושת קיצוניות ודחיפות.
ההיפוך מוביל את הדימויים המוצגים בשפה, את המערך הטיפוגרפי, ומערער את היציבות הקונבנציונאלית של הקריאות- כל זאת על מנת לייצר תחושת קיצוניות ודחיפות.